pladder och ny design

jag har ett problem...
varje gång jag ligger med min bärbara datorn i knät så håller jag tummarna under datorn av någon, för mig, okänd anledning. Det händer automatiskt. Dessta resulterar ju i att det ta mig fan brinner i fingrarna efter en stund, datorn är ju svin varm under. Vad ska jag göra? hjälp mig, hur ska jag få mian små tummar att förstå att de inte hör hemma under datorn? Piska dem? tortera dem? sätta på dem hörlurr med en hypnotisk röst som säger "håll er borta ifrån datorns undersida annars jääävlaaar, mohahah" upprepande en hel natt? WHAT TO DO liksom?

förövrigt så är klockan snart el sexo in the morning. nä förlåt, blev ni förvirrade nu när jag blanda svenska, engelska OCH spanska? jaja, jag slutade jobbet vid 04 och jääävlar vilken stressig dag det har vart. Jag och angelica var nära påatt havrera ett tag. När jag tänker efter så et jag inte vad havrera betyder riktigt, det kände bara rätt.

Nej, nu ska tacka för mig idag och försöka mig på det där nästintill omöjliga, "vaddå?" tänker ni då. Johopp att sova!

tjingeling havrekaka (?)

JUSTE JA" det glömde jag nästan bort! Vad tycker ni om min nya design? den är inte riktigt klar än, ska finslipas lite, lite länkar ska upp under headern, menyn ska kapas av osv. Sedan är den done! jag älskar den iallafall, det är söta Sunny som driver Twilight.blogg.se som har gjort den, hennes privata blogg heter byesunny.blogg.se

p.s om ni inte ser nya designen tryck på f5

en turkland bild!




Kommentarer

Karin

Du är inte det minsta löjlig !!!

Om alla vore som du, så hade inte gubben behövt ligga där utan hjälp ! - Det skulle bli en mycket trevligare värld om folk brydde sig !

Det är rätt skrämmande hur det ofta är idag ! Tänk bara om det händer en själv något... Får man ligga utan hjälp då ? - Förmodligen... :(



Var rädd om din dator !

Att ha bärbara i sängen, eller på andra ställen utan ordentligt med luft under kan sabba den.

Sitter just nu vid en dator där hårddisken brunnit på grund av att förra ägaren hade den i knät.

Tråkigt...

Jag har en skärbräda under min dator om jag har den i knät, men ett tips kan vara att kapa till en lagom stor bit plywood att ha under datorn.

Du kan klistra kardborrtejp på skivan och under datorn, så den hänger med när du flyttar runt den.

Kanske måla den snyggt också.

Då slipper du bränna tummarna, och datorn slipper dö av överhettning.

Kram !!! =)

2009-10-22 @ 06:34:56
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: