tråkigt

tjingeling,
jag ligger i min säng och kikar på cold case på tv och har rätt tråkigt faktiskt. Försöker bli lite trött men misslyckas ganska brutalt.

Jag har precis skickat iväg et mejl till kultirations pressansvariga och hoppas på att få göra en intervju med dem på torsdag då de ska spela här, har webben den här gången och tror artikel blir roligare med en intervju med bandet än en recetion på spelningen.

efter mötet på tidningen så vart jag på larssons o käka med martin. Blev pasta med vitlöksmajjo och kycklig, julias special.

resten av kvällen har jag spenderat hos mamma och kikat på film med min syster.

jävlar vilket tråkigt inlägg detta blev känner jag menvafan man kan inte alltid va påtopp.
nu ska jag.. gör nått annat.
pöss

Kommentarer

spiderchick

min kille sjunger fortf i ammotrack japp =) fanx för snäll comment! =)

2009-10-20 @ 09:40:03
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: