vill du bli fotad?

VILL DU BLI FOTAD?: Om någon skulle vara intresserad av att bli fotad, jag fotar vad och vem som helst, gratis, så är det bara att höra av sig via mejl, min mejl står längre ner. Dock fotar jag bara i västra götaland då jag inte har råd att betala någon resa, jag har fritidskort som jag använder mig av i v-götaland. Ibland dyker jag även upp i Stockholm. Mejla vad du vill att jag ska göra för fotografering, porträttfotografering, om du har ett band som du vill att jag ska fota, något djur eller vad som helst. Skriv om du vill att fotograferingen ska ske på en speciell plats eller om du vill att jag ska komma på någonting.

KONTAKTA MIG PÅ MEJL: [email protected]


exempelbilder människor (klicka på bilderna för förstorning):

    

exempelbilder spelningar:


mer bilder finns att hitta under diverse kategorier

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: