see these bones

tjolahoppsan.

Jag har lyckats ta mig igenom ännu en dag!
Grattis sanna, hur känns det?
- ja jo det känns väl.... bra?
jaja, jag måstehålla mig sysselsatt hela tiden för att inte deppa ihop. Idag had ejag inte ett piss o göra förrens klockan 7, så jag satt och uppdaterade aftonbladets hemsida varje timma bara för o kolla om det kommit några nyheter som jag kunde läsa p.g.a tristessen, det hände ju dock inte så mycket. Nänä. Inte ens det kan ni unna mig va, ingen pernionär som rånat en tonåring, inte ens någon som kunde vandalisera en jävla stubbe eller någonting. Nä nu ska jag inte vara sån va.

Runt 7 tiden så begav jag mig till richardo för o möta upp honom o marie ogå o hyra film, landade på wallander, tjuven, den vart la ok, inte bästa wallander filmen jag sett direkt men funka. Efter filmen så gick jag ut på en promenad, funderade litegranna, lyssnade på musik, ja dettyp.

När ja kom hem fick jag för mig, lite inspirerad av one tree hill att jag skulle göra en spellista med mina 100 favoritlåttar, jag döpte den till "100 songs to save your heart". Blev en rejäl blandning av gammalt och nytt bla modest mouse, nordpolen, beatles, radin, playradioplay!, lars, tiger lou, lifehouse, ja en massa gobitar helt enkelt.
Så just nu sitter jag och njuter av denna underbart vackra spellista.

Nej imorogn är det dags för mig o rycka upp mig, ta tag i mitt liv, ringa chefen på NLT och fråga vad det var för artikel han undrade om jag var sugen på. Jag har legat helt apatisk i en vecka nu så det är dags o ta sig i kragen typ.

nu ska jag krypa ner under täcket med min dotnr o kika på one tree hill. Gud vad jag älskar min bärbara.

tjingeling.


Kommentarer

Anonym

min bärbara :)

2009-09-28 @ 22:21:11
Anonym

Är det inte den som jag hade i radhuset?

2009-09-28 @ 22:27:13
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: