changing

Vet inte om jag vill vakna en gång till så jag håller mig vaken
Vill höra det är slut för då har nåt börjat
Vem har sagt att kärlek unnas alla
Kanske jag men det var längesen

Håller din hand
Drömmer det ibland
Jag vaknar men känslan den finns kvar



Min blogg är nog inte så upplyftande direkt, det är lite vingligt för tillfället, jag har råkat snubbla några gånger på vägen fast jag har försökt agera förebyggande. Sen kan man inte hjälpa vad man känner, hur man känner. Men gud vad jag önskar att jag kunde göra det.

Förövrigt så är spotify reklamen med paoul roberto otroligt löjlig och jag är vresig men det är jag alltid nu för tiden. Jag kom nyss hem ifrån jobbet, händelserik dag när man hunnit läsa 115 sidor i en bok känner jag. Har börjat läsa breakin dawn, fjärde twilight boken för typ sjuttioelfte gången, det är så frukatansvärt befriande att drömma iväg sig till deras värld.

nä nu ska jag kika på criminal minds, ska upp och jobba imorgon också så.
tjingeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: