Nej jag uppdaterar inte min blogg speciellt ofta längre, det beror mest på att jag bara är så jävla arg hela tiden, arg och ledsen. Och den kombinationen kommer bara resultera i att blogginläggen mest blir bla och ointressanta.
Jag har några utkast jag har skrivit förr osm jag kanske kan publicera om det blir riktig torka någon vecka, men då måste det vara riktigt illa.

Idga har jag vart sentimental och tänk tillbaka på någonting som jag kämpat i 5 månader att glömma, sen började jag glömma och då blev det nästan ännu jobbigare. Fast såhär i efterhand känns det dumt att jag tänkte på det, nu kom den extrema saknaden tillbaka. Fast det är lugnt.

jaja, nu ska jag inte beklaga mig mer. Jag ska istället försöka fördriva tiden lite tills jag blir trött.

hej

Kommentarer

Jennie

hejsan!

jag är en av dem som bloggar på thetwilightsweden.blogg.se och undrar hur det går med designen? önskar att få din msn!

kram

2010-02-11 @ 17:36:40
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: