Pjätt, gör livet lätt!

hallå där va!
Jag ligger i någon sorts obekväm ställning i min säng och funderar på om jag ska orka sträcka ut vänsterhanden en meter för att nå min nässpray, som jag är i stort behov utav.

i did it, SCORE!

Annars kikar jag lite på konståkning på tv vilket är svinkul om man har tvn på mute och NOFX på. Det ser ut som de åker till NOFX musik, höhö.

idag har jag beställt hem muse live dvder ifrån cdon.com, nu är jag fulländad, kan dö lycklig osvosv.
Och imorgon då jävlar ska jag dricka öl för jag får lön, SCORE!
näe, nu ska jag nog kika på lite mer konståkning och vänta in tröttheten.
tjing tjong


om det är så att jag längtar tills eclipse kommer ut på bio? oja!

Kommentarer

JuliaJ

vi ses vid black jack bordet ;D

2010-02-26 @ 14:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: