break the silence

jag är så sjukt pratsugen, men har inga pengar kvar på mobilen. Och tror ingen är vaken såhär dags mer än jag typ.
usch jag mår illa också, vet inte om jag är bakis ifrån igår fortfarande men det tvekare jag starkt på. Tror snarare jag har åkt på maginfluensan, fuck. Förra året hade jag maginfluensan, sen blev jag frisk i fyra dagar och sen fick jag den igen. Två gånger på två veckor måste vara rekord.

förövrigt har jag tråkigt, come on people, underhåll mig.

igår vart det lite firande av marro som gällde, blev förfest hos johannes och sen ut på stadt. Jag landade här hemma strax efter 2 tiden, svinhungrig men det var så jävla kallt att torngrillen inte vart nått alternativ för min del.

idga har jag vart hemma hos victoria med michaela och kikat på film osv.

nä nu ska jag nog kika å gossip girl eller nått.
tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: