don't stop me now

Jag är en riktig dagdrömmare, någonting jag älskar. Att åka buss med ipoden på högsta volym och drömma sig bort är min favoritsysselsättning. Jag har vart med om folk som säger att det är dumt att dagdrömma, man blir bara besviken när man vaknar upp ur drömmen. Men nej, jag kan inte riktigt hålla med faktiskt. För mina dagdrömmar, de är mina och ja jag vet att inte ens 1% av dem kommer att slå in, men de är iallafall mina drömmar och känslan att få försvinna bort ifrån det vanliga gråa och tråkigt ibland är underbart. Yes! Men visst gör det ont ibland med vetskapen att de aldrig kommer slå in, men ja jag kan ju iallafall drömma mig bort dit när jag vill ändå.

Förövrigt så ligger jag i sängen brevid en snarkande Julia som har brett ut sig över hela sängen, imorgon ska vi ut och fota, eller om några timmar rättare sagt. Jag, linda och julia!

Dessutom så fyller Joachim hela 21 år idag, så vi alla bör vara artiga och gratulera pöjken (numera göbben) på dagen.

nä! nu blir det till att försöka sova för min del.
tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: