hårproblem

nu tänkte jag ta upp en mycket relevant ämne, nämligen mitt hår.
Mitt hår hälsar att det numera hatar mig och har valt att klä ut sig till svinto och vägrar återgå till normal kvalité vad jag än gör. Jag har vänligt men bestämt försök förklara för mitt hår att det faktiskt inte är halloween än på längre och att folk kan bli rädda om de ser mig. Det kan tom gå så långt att någon kanske halkar och slår i huvudet av skräck och det är inte någonting jag vill ha på mitt samvete. Men nej nej mitt hår lyssnar inte och fortsätter krulla sig i topparna och anta svintoskepnaden.
Imorgon blir det till med drastiska metoder så som DAMDAMDAMDAAAAAAM hårinpackning.

tur är att en hårborste och mina otroliga armmuskler kan få mitt hår normalt under några timmar om dagen åteminstone. jävla vinter.

idag har det gått så långt att jag har beställt ett par sommarskor och GUD vad snygga de är. ä köttfifan jag kräver sommar nu.

nääää! nu ska jag faktiskt kika på lite mer gossip girl!
puss


Kommentarer

Sarah

Hörde om en annan metod, prova olivolja! Ha i de hela dagen, skölj ej ur med varmt vatten! :P Ljummet&schamponera bort det sen bara=)

2010-01-11 @ 06:52:00
URL: http://sahaaras.blogg.se/
Mervi

Sanna, bra att du är ute i god tid. Drömmar ska man ha. Drömmar om sommarens värmande omfamning. Denna vinter lär dra ut på tiden, så dröm på.

Ett är säkert, din dröm kommer att gå i uppfyllelse. Snart är det vårutsläpp för att inköpta sommarskor.

Mervi

2010-01-11 @ 18:58:24
URL: http://merviksmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: