hjärtat sätter stopp, mer än det sätter igång min kropp.

beacuse all you can do, is forget the past and rise again from your fall.

Yes! Sånt är livet.
Idag är jag irriterad. Jag har dessutom gått in i något sorts komastadium där jag bara ligger här i sängen och försöker förstå exakt hur fattig jag kommer att bli, det går inte riktigt in. Jag ligger ändå här och kollar på kläder och letar billiga hotell i london, samtidigt som den där jävla rationella delen av mig säger, nej skriker och hånar mig "HAHAHHAHA du kommer inte ha råd med såntdär längre sanna, njut nu av din sista lön du fått ut för nu kommer du bli fattig serru".

För fattig kommer jag att bli, jag kommer nämligen inte få jobba speciellt mycket mera. Eller rättare sagt ingenting alls överhuvudtaget. Det känns underbart, eller inte. nä! Inget london, inga festivaler i sommar. Nothing, nada, ingenting alls. Utan förvarning dessutom. Det är sånthär som kan resultera i spontanta vredesutbrott och vandalisering på gatorna, så om ni ser mig stå och klottra ordet bajs på en vägg eller spotta på samma ställe 50 gånger i rad rekomenderar jag er att hålla er borta eller om ni är modiga, leta upp en röd duk och leka tjurfäktning med mig. Kan bli kul!

Nä köttfifan, jag ska inte vara bitter.
eller jo, det ska jag.
Sova är också någonting jag ska göra. Så vi höres
tjing tjong!

bjuder på en dagens gobit också!



Nordpolen är förövrigt förbannat bra tycka-synd-om-sig-själv musik!
Vilket jag är ett proffs på, funderar på att starta tycka-synd-om-dig-själv kurser, de skulle nog kunna bli omåttligt populära!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: