lift me up

yo! (tänk er att jag säger detta med basstämma och inse sedan hur jävla cool jag är)
jag har ganska tråkigt, men det är väl ingenting ovanligt direkt. Vad ska man göra om nätterna när ingen annan är vaken? Och om jag skulle sova, ja då skulle jag vakna tidigt på dagen och då hade läget vart precis desamma dvs att jag skulle ha tråkigt, sikken attans ond cirkel. En hobby kanske vore någonting? Jag är sugen på att starta en bokcirkel men känner nog inte en enda människa som skulle vilja eller ha tid med det dessutom skulle pensionärsstämpeln vara så osmakligt i min panna att jag får nog lägga den idén på is i sisådär 40 år.

Nä jag har det bra med modest mouse och mitt gossiga täcke. Nu kanske ni tror att modest mouse är det enda jag lyssnar på, men jag har hamnat i en fas där jag öppnar spotify och börjar med lite kate voegele bara för att hon har mysig stämma, sen går jag över till muse och sedan vidare till modest mouse. Så kör jag den rundan några gånger. Jag orkar inte anstränga mig mer och jag trivs, men någon dag snart får jag nog öppna itunes och återgå till lite variation.

annars då.... jo dagen har spenderats delvis hos mor min som fyller hela 36år idag, grattis älskade mamma, det blev tacos och till efterätt chokladpuddig som mamma hade ordnat så fint. Mycket trevligt eftermiddag med släkten. Efter detta kalas drog jag vidare till linda där det vankades spelkväll. Hela gamla gänget vart samlat så det var trevligt. Blev lite alias spelande, scary movie kikande och ännu mer spelande. Jag och johan är extremt bra på alias må jag säga, finns det SM i alias så skulle jag vi lätt vinna (vi behöver inte säga högt att sarah och richard vann över oss)

nä nu ska jag kanske kika på gossip girl.
tjing


hittade en gammal bild eller ja, en bild ifårn förra våren, gud vad jag vill ut och fooooota! Och gud vad jag saknar denna dagen. ja! bilden är tagen och redigerad av Josefine (om ni undrar över texen så var det flera bilder osm blev lite som en bildserie)

Kommentarer

Malin

Sådär brukar det se ut för mig med, oftast gör ju fotografen(jag) mer konstiga ställningar än modellen xD

2010-01-16 @ 13:55:58
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: