summertime

idag har jag fallit, hårt. För vem? för vad! Jo för nada surfs låt inside love (live versionen). Underbar låt rent ut sagt. Helt fantastisk faktiskt. Jag är frälst!

Min annars så bekväma kudde (som har hängt med sedan födseln, eller ja örngottet inte kudden det vore ganska äckligt) är idag obekväm, det har den vart hela veckan faktiskt när jag tänker efter. Jobbigt. Någon annat som är jobbigt är mitt jobb just nu, på tidningen då inte på taxi. Jag har hamnat i någon vinterdepression tror jag, jag måste rycka upp mig! Men jag känner ingenting för någonting. Ingen lust, ingen vilja, ingen glöd. Få saker får mig exhalterad och jag ser fram emot väldigt få saker.

Jag vill ha, nej behöver, sommar precis just nu! jag vill glida runt i mina fejk ray bans och trekvartchino med mitt sweetlinne och bara vara. Kunna spontan dra ner till fyren med linda och julia och dricka folle, tjöta om allt och ingenting och lyssna på musik. Jag vill sitta på min balkong med richard och spela svartepetter och äta glass. Jag vill bli svettig och lortig på festival och skrika mig hes till alla mina favoritband som spelar. Jag vill se lite dagsljus!
Jag avskyr vintern, jag ska hämnas för detta helvete någon dag.

näe, nu ska jag torka tårarna och inse faktum att vinter är här för att stanna ytterligare någon månad. fuckit.
tjingeling

vindvinkel är fina grejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: